Har några trådbackar till gamla 80 garderober med måtten 76,5x56x12cm. Har letat på nätet men kan inte hitta några bilder som identifierar vilken sort eller fabrikat. Någon som kan hjälpa mig? Du kanske till och med har några som du vill sälja till mig.

• Vit metallhylla på ett trägolv, geometrisk trästruktur synlig genom maschen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit utdragbar kylskåpshylla av metall på ett trägolv.
  • Vit kylskåpshylla, trådgaller, ihålig, plastkanter, infästningsspår för kylskåp, vänd upp och ner, träbakgrund.
BirgitS
Har du någon aning om hur gamla de är?
Det ser lite 50-talsaktigt ut med lutande trådar på sidorna. Det är ju mycket stor risk för att de har utgått ur sortimentet för länge sen.

Hur ser det ut på garderobsväggen där de ska hängas upp?

BirgitS BirgitS skrev:
Har du någon aning om hur gamla de är?
Det ser lite 50-talsaktigt ut med lutande trådar på sidorna. Det är ju mycket stor risk för att de har utgått ur sortimentet för länge sen.

Hur ser det ut på garderobsväggen där de ska hängas upp?
Hej BirgitS, tack för svaret!
Absolut lite retro känsla men jag tror att de är från 90-talet, rymliga rackare. Bra att du ställde frågan för jag upptäckte att det står Ikea på skenorna, jag kommer också ihåg att jag fick borra nya hål i garderoben eftersom "monteringspiggarna" inte sitter på samma avstånd som hålen i garderobstommen.

• Vit plastlist fastsatt på en vägg, eventuellt för att täcka kablar eller som en del av inredningen.
BirgitS
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.