55 647 läst ·
183 svar
56k läst
183 svar
Tråd för Worx M500 / M700 Plus
Hej!
Jag har en Worx från 2016 (WG790E.1) som börjat krångla (troligen ett lithium batteri bara som behöver bytas) men om det nu skulle gå åt skogen, skulle ni rekommendera en M500plus?
Jag har typ 250-300m² gräsmatta som är relativt plan med endast en torkvinda som hinder. Inga leksaker, inga trånga passager.
Jag har en Worx från 2016 (WG790E.1) som börjat krångla (troligen ett lithium batteri bara som behöver bytas) men om det nu skulle gå åt skogen, skulle ni rekommendera en M500plus?
Jag har typ 250-300m² gräsmatta som är relativt plan med endast en torkvinda som hinder. Inga leksaker, inga trånga passager.
Efter att nu har kört denna sen ett par veckor så kan jag konstatera att bakhjulen gräver ner sig mer än min gamla och att den svänger konstigare än min gamla nät den träffar slingan.M MacMelmac skrev:Hej!
Annars tycker jag appen funkar bra förutom regnförskjutning och extra klippning samt auto schema. Rätt nöjd ändå efter att min gamla gav upp efter 9 år.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden