River ett uppreglat golv i 70-tals hus. När jag sopar rent plattan så träder ett litet hålrum fram. Bankar på detta och snabbt faller en liten grop fram. Ca 15x30cm. I denna finner jag en ungefär lika stor uppluckrad träbalk-bit. Det finns ingen ”fortsättning” på den nereni hålet. Där finns bara sand.
Vad tror ni om detta?
Bara att fylla igen med betong?