2 816 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Trä panel???
Vad ni än gör, ta inte för bred panel, huset ser så förbaskat tungt ut då när man har lockpanel.
Vi kör på vanlig stående panel med fasad notläkt. 22x145 för panelen och 16x45 på läkten. Hoppas det blir bra.....
Vi kör på vanlig stående panel med fasad notläkt. 22x145 för panelen och 16x45 på läkten. Hoppas det blir bra.....
Klicka här för att svara