Jag undrar om nån vet varför Teletec inte säljer PK5590CL som är en touchscreen-manöverpanel till inbrottslarmen PC1616 och PC1864. Tänker man inte ta in den till Sverige? Är det nån som har erfarenhet av den annars... som kanske har importerat eller liknande. Hur är handhavandet osv.
//Andreas
 
En anledning är "Not CE Listed, FCC/IC" en dyr process.
Sen skall den genomgå SBCS, vilket inte är billigt, så antingen är den på g in.. eller så har Teletec ansett att kostnaden för att få in den i sverige är större än vad den totala försäljningen skulle ge.
 
Ok, tack för svaret. Vi får se vad som händer där då.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.