Ni som har nergrävd pool, vad betalade ni för schaktningen? Eller vad betalade ni för totalentreprenaden? Vi vill ha en 3,5*7 meter med pooltrappa. :-?
ca 40 000 för en 4,5x9 med trappa. Detta var för grävning, dränering, vibbad och avvägd botten, sand och markduk samt bort frakt av massorna samt lite återfyllnad.