Ni som har nergrävd pool, vad betalade ni för schaktningen? Eller vad betalade ni för totalentreprenaden? Vi vill ha en 3,5*7 meter med pooltrappa. :-?
 
jag betalade 800:- för 6x10m ca 1,5m djupt, men det var bara grävningen sen fick jag själv frakta bort jorden.
 
ca 40 000 för en 4,5x9 med trappa. Detta var för grävning, dränering, vibbad och avvägd botten, sand och markduk samt bort frakt av massorna samt lite återfyllnad.



 
Lyfter tråden igen, detta vill jag veta mer priser som folk fått :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.