G
T twoody skrev:
Ja kan med 100 % säkerhet säga att alla inköp eller affärer du gör är med oseriösa företag om du har denna inställning efter den här artikel.
Tycker artikeln är rätt detaljerad i stort? Vad mer vill du veta?
T twoody skrev:
Ja kan med 100 % säkerhet säga att alla inköp eller affärer du gör är med oseriösa företag om du har denna inställning efter den här artikel.
Hehe ja kanske, men jag tycker man kan förvänta sig mer än detta, det är allt!

• Gilla
Fadai
  • Laddar…
Hela artikeln är så grovt vinklad att det är omöjligt att läsa den utan att sitta och skratta åt den.
Kabel ett par centimeter under jord? Syns ju på bilden att kabel legat djupare och troligtvis är inte marken färdigställd.
Sen läckaget under diskbänken hade gått och fixa själv på 5min och sluppit allt jobb med att byta skåp.
Nej sådana här snyft historier är man så trött på att läsa.

• Gilla
Hasselvargen och 1 till
  • Laddar…
Precis min reaktion men den blev nyss raderad :D

H hushem skrev:
Nej sådana här snyft historier är man så trött på att läsa.
Men den lång håriga sjuk sköterskan utan för stånd drog väl flera snyft historier i mån skenet på galg backen? ;)

• Haha
Hullefar
  • Laddar…
Finns det inga vettiga viten i kontrakten? Typ "Totalentreprenören har 2 mån på sig att åtgärda problem sedan utdöms vite på x antal 1 000 om dagen"?

Annars skulle jag aldrig gått med på något sådant. Om de sedan skyller på sina underentreprenörer så får väl ändå den som är högst i kedjan ta smällarna och sedan stämma underentreprenörerna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.