Hej Jag håller på med att fixa ett torp och stengrunden har glidit ut .
Hur bör man för att behålla stabiliteten mot stockarna göra reparationen?
Grunden är torr och fin .
Sedan ska fasaden putsas om och då undrar jag hur infästningen av underliggande stödbrädorna bör sitta?
Hur viktigt är det att ta bort gammal multnad trä från stockarna?