Byggahus.se
Tormek T-7 med många jiggar till salu. Jag har försökt att komma igång med min Tormek T7 en längre tid men jag får inte till det. Troligtvis SBS från min sida så nu tänker jag sälja av sakerna.
Maskinen är väldigt lite körd. Originalstenen knappt använd. Jag har mest använt Japanstenen och det är 5mm mindre diameter på den. Dom vanligaste jiggarna är med och dessutom ingår borrjiggen och hyvelstålsjiggen. Dom två är aldrig använda.
Smidigast är om en vill köpa allt men om någon bara vill ha några delar kan det också vara en möjlighet.

Så det får bli lite olika alternativ

A: Hela paketet

B: T-7 maskinen och dom två lådorna med jiggar

C: Hyvelstålsjiggen SVH-320

D: Borrjiggen DBS-22

E: Japansten med 245mm kvar

Lägg gärna bud på hela eller delar av sakerna.

Med vänlig hälsning, Dag

Tormek T-7 bänkslipmaskin med vit slipsten och svart stödplatta framför trälådor i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tormek T-7 slipmaskinsjiggar ordnade i skuminsats inklusive hyvelståls- och borrjiggar samt en tub slipmedel.
Skapa konto

Innehåll i Tormek T-7 slipset med olika jiggar för verktygsvård, manual och varningsfodral synligt.
Skapa konto

Tormek SJ-250 japansk vattensten i originalförpackning med dimensionerna 245 mm kvar synliga på paketet.
Skapa konto

Tormek DBS-22 borrslipningsjigg förpackning med detaljerad beskrivning på flera språk och QR-kod.
Skapa konto

Instruktionskort som visar Tormek SVH-320, ett slipjigg för maskinhyvelstål på Tormek T-7 slipmaskin.
Skapa konto

Har du en ungefärlig pristanke för paket B?

Jag köper gärna borrjiggen

Hej, köper gärna japanstenen!

SÅLD! En köpare tog allt. Tack för visar intresse.
Dag

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.