Hur lång tid brukar det ta?

Flytspacklade golvet idag efter att ha limmat dit värmeslingan, stod på påsarna att golvet kan beträdas efter 1-3 timmar :confused:

Har nu gått c.a tre timmar sen jag la ut massan och den verkar inte ens vara i närheten av torr..
 
Det beror på tjockleken, luftfuktigheten och blandningen. Ta och läs en bok sålänge är mitt tips ;)
 
Tackar, det spöregnar här nu så luftfuktigheten är väl inte helt optimal :)
Är å andra sidan ingen brådska, har ju semester :)
 
Du ser :D Finns säkert något annat man kan förbereda för bygget, kaffebryggaren tex ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.