Hej!

Är det någon som använt sig av Topas Interiör i Genarp/Malmö och som skulle kunna dela med sig av sina erfarenheter?

Vi funderar på att använda dem för att renovera vårt kök.

Tack!

Henrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.