Hej!
Har dykt upp ett nytt byggföretag i Norrköping sedan ett tag tillbaka som kör omkring i svarta firmabilar med namnet Elitbygg Interiör Sweden AB på sidan. Fick även flyers från dem i brevlådan och blev intresserad av om dessa är några man kan anlita utan att det blir bekymmer.
Är det någon som har erfarenhet från dem? Bra som dåligt?