Hej!

Har dykt upp ett nytt byggföretag i Norrköping sedan ett tag tillbaka som kör omkring i svarta firmabilar med namnet Elitbygg Interiör Sweden AB på sidan. Fick även flyers från dem i brevlådan och blev intresserad av om dessa är några man kan anlita utan att det blir bekymmer.

Är det någon som har erfarenhet från dem? Bra som dåligt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.