Y
Frågan är lite lättsamt menad. Funderar på ha inbyggda garderober och ifall jag ska satsa på 80 istället för 60 bredd...

thumb-B28C_4B77D417.jpg
klicka för fullstorlek

Nu stämmer inte skalorna riktigt då jag snabbt redigerade bilden i annat program..

Men jag vet inte, sovrummet nere till vänster tänker jag på, det borde väl funka med 80 skåp där utan att hela rummet blir oanvändbart. Ett skrivbord bör ju fåplats intill osv...

Eller ska man inte skämma bort dom, snart är den ena stor nog att flytta hemifrån och vill jag ha 80skåp då måntro...

Någon som har några goda råd i detta enorma världsproblem? :)

Mina båda tonårsbarn hade tidigare bara en varsin garderob som var 60 cm breda. Ingenting fick plats. Nu har båda breda garderober med skjutdörrar som funkar jättebra. Sen ska man bara få dem att hänga in sina kläder istället för att lägga dem på golvet :-)

Personligen skulle jag ha satsat på minst två 60 centimeters garderober...

Y
mja, desto större desto bättre i all ära, men att offra 120cm utav denna väggen vill jag inte... fast då är frågan.. 1st 60cm och sen kanske en fristående 60 vid behov... eller 1st 80 inbyggd och eventuellt en till fristående... humpfs.. kan ju inte överdriva de hela heller... ifall frieriet går åt pipan så vet jag ju inte om jag har behov av så pampiga garderober, hehe

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.