Hej
Jag har en nivåskillnad på 3 m till grannens tomt. Tänker att mitt garage som vätter mot grannen ligger på 58 FSH. I skärningspunkten enligt detaljplan är det 59 i höjd och grannen tänker bygga på 61 m och placera sitt hus 4,5 meter från tomtgräns.
Vem är skyldigt till vad, jag vill ogärna ha ett niagara fall i mot mitt garage.