2 295 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Tomten betald
Nu har vi betalt tomten och det är äntligen våran. Det känns underbart, bara att börja att planera hur huset ska se ut.
Häls Niclas ;D
Häls Niclas ;D
Grattis=)
Vårt hus står klart sista februari. Så underbart=) :
Vårt hus står klart sista februari. Så underbart=) :
Grattis till tomten!!!
Det är en skön känsla när det äntligen är klart så långt.8) Själva har vi precis fått vårt hus färdigt. Det är inte heller helt fel. ;D
Ni har ju en hel del arbete framför er. Men det mesta är riktigt roligt. Det tråkigaste tycker jag var all väntan på att kommunen skulle få klart alla papper. Bygglov, bygganmälan mm.
Men när väl det är över, så är det många roliga val som ska göras.
Lycka till med husbyggandet!
Det är en skön känsla när det äntligen är klart så långt.8) Själva har vi precis fått vårt hus färdigt. Det är inte heller helt fel. ;D
Ni har ju en hel del arbete framför er. Men det mesta är riktigt roligt. Det tråkigaste tycker jag var all väntan på att kommunen skulle få klart alla papper. Bygglov, bygganmälan mm.
Men när väl det är över, så är det många roliga val som ska göras.
Lycka till med husbyggandet!
Klicka här för att svara