S Sucasa #1 Medlem · 36 inlägg igår 15:51 Sucasa Medlem 36 inlägg igår 15:51 #1 Hej, Jag har precis flyttat in i en lägenhet, stambytt för 20 år sedan. I duschutrymmet sticker ett rör ut, för elledningar tror jag. Det är dock tomt. Vad i hela helv... sitter det där för? Någon som vet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dusch #el #farligt #fuktskada
Hej, Jag har precis flyttat in i en lägenhet, stambytt för 20 år sedan. I duschutrymmet sticker ett rör ut, för elledningar tror jag. Det är dock tomt. Vad i hela helv... sitter det där för? Någon som vet?
Centano #2 Husägare · Västra Götaland · 2 208 inlägg igår 15:53 Centano Husägare Västra Götaland 2 208 inlägg igår 15:53 #2 Skulle tro att det är ett skvallerrör för att visa om det läcker.
Düsseldorff #3 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 151 inlägg igår 15:55 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 151 inlägg igår 15:55 #3 Sätt en sån skvallerrörskåpa över så blir det snyggare.
S Sucasa #4 Medlem · 36 inlägg igår 15:57 Sucasa Medlem 36 inlägg igår 15:57 #4 Centano skrev: Skulle tro att det är ett skvallerrör för att visa om det läcker. Jaha!! Har aldrig hört talas om det förut. Tack!
Centano skrev: Skulle tro att det är ett skvallerrör för att visa om det läcker. Jaha!! Har aldrig hört talas om det förut. Tack!
S Sucasa #5 Medlem · 36 inlägg igår 15:58 Sucasa Medlem 36 inlägg igår 15:58 #5 Düsseldorff skrev: Sätt en sån skvallerrörskåpa över så blir det snyggare. Ja kanske det, den måste i vart fall tätas runt om.
Düsseldorff skrev: Sätt en sån skvallerrörskåpa över så blir det snyggare. Ja kanske det, den måste i vart fall tätas runt om.
Düsseldorff #6 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 151 inlägg igår 16:06 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 151 inlägg igår 16:06 #6 S Sucasa skrev: Ja kanske det, den måste i vart fall tätas runt om. Tycker det ser tätt ut men bilden kanske ljuger
S Sucasa skrev: Ja kanske det, den måste i vart fall tätas runt om. Tycker det ser tätt ut men bilden kanske ljuger
Claes Sörmland #7 Medlem · 33 643 inlägg igår 17:31 Claes Sörmland Medlem 33 643 inlägg igår 17:31 #7 Här en kåpa: https://www.vvsbutiken.nu/product.html/tackbricka-med-tejp-for-lackageind