Ja det är lite pyssel.
I inlägg 6 i denna tråden gjorde jag en lista på hur jag skulle tömma maskinen och där är det du nämner med.
Men man slarvar väl lite efterhand och det straffar sig...
De veckade slangarna håller en hel del vatten så man får suga bra länge för att få ur nog mycket vatten.
Jag klädde ju av maskinen när den var ny för att se att den blev riktigt tom och det är som du säger många ställen det ligger vatten kvar.
Men vi kör igen så får vi se hur länge det funkar.
I övrigt har vattenanläggningen i stugan klarat upprepade kallställningar mycket bra.