Jag försöker göra lite av en kartläggning av vitvaror i vårt hus, då vi helt saknar historik (dödsbo). På de flesta finns instruktioner online om hur jag tolkar typskylten för att hitta ålder, men google sviker mig när det gäller att tolka typskyltar från Cylinda. Är det någon som vet hur jag kan se åldern på t.e.x kylskåpet på bifogad bild?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det här är ett skåp som gjordes i Danmark på 90-talet innan cylinda köpte in de betydligt sämre turkiska skåpenE Eagleridge skrev:Jag försöker göra lite av en kartläggning av vitvaror i vårt hus, då vi helt saknar historik (dödsbo). På de flesta finns instruktioner online om hur jag tolkar typskylten för att hitta ålder, men google sviker mig när det gäller att tolka typskyltar från Cylinda. Är det någon som vet hur jag kan se åldern på t.e.x kylskåpet på bifogad bild?
[bild]
Dessa Vestfrost-skåp vilka även gram använde på den tiden är helt oslagbara i kvalitet, det är stridsvagnar och helt odödliga det har aldrig funnits så här högkvalitativa skåp någonsin. så 1999 vecka 08 eller tidigare är det
Klicka här för att svara