Hej!
Har en toalett som jag tänkte har wc sticks i. Är det bra eller dåligt. Kan det skada toaletten? Och hur får man upp den?
Tack på förhand
Har en toalett som jag tänkte har wc sticks i. Är det bra eller dåligt. Kan det skada toaletten? Och hur får man upp den?
Tack på förhand
Det är bara positivt.
Öppna genom att spola halv spolning och ta samtidigt tag i vänstra änden av knappen och lyft. I med en Domestos och stäng luckan.
Beroende på hur ofta ni spolar håller den i nån vecka för 2 pers
Öppna genom att spola halv spolning och ta samtidigt tag i vänstra änden av knappen och lyft. I med en Domestos och stäng luckan.
Beroende på hur ofta ni spolar håller den i nån vecka för 2 pers
Okej, även om det verkar vara en äldre toalett modell? Kan det vara så att man behöver ta bort knappen, skruva av någon sats och ta bort hela locket? Eller är det ett dedicated hål för stavarna?J Jan_G skrev:
Tack för svar
Mvh
Frågan är om dina toastol är tillverkad för Wc sticks?P Pilop skrev:
Vilket jag tror den inte är..
https://www.ifo.se/produkter/produktegenskaper/fresh-wc-sticks/
Såhär ser våran ut.
Svar från ifö kundservice:
Av spolknappen att döma så har du en Ifö Cera wc-stol.
Ifö Cera har ingen blå lockskruv under spolknappen, det är denna lockskruv som fungerar som ett magasin för fresh-wc sticksen och då fungerar det inte med fresh wc-sticks.
Av spolknappen att döma så har du en Ifö Cera wc-stol.
Ifö Cera har ingen blå lockskruv under spolknappen, det är denna lockskruv som fungerar som ett magasin för fresh-wc sticksen och då fungerar det inte med fresh wc-sticks.
Klicka här för att svara