Hej.
Jag funderar på en toalett till stugan.
Har bara solpaneler och 12 v där.
En sån toa som separett villa 9010 har en 12v fläkt som drar ut den dåliga lukten.
Är det någon som har erfarenhet av en sådan med bara 12v?
Jag tänker att det är ok att köra fläkten när jag är i stugan, men hur gör man när man far därifrån?
Kopplar man bort fläkten för att spara batteriet? Isf börjar det väl lukta tills när man kommer tillbaka.
Sen tänker jag på vintern tex om man lämnar fläkten på hela tiden, när batteriet tar slut (för att det laddas sämre) då står jag där med en toa som luktar och ett batteri som är tomt som inte går att ladda upp annat än med en 230v laddare (till en början)
Så om någon har en sådan här toalett, hur gör ni?