Hej,
Har någon erfarenhet av duschtoalett av tillverkare Lyfco (säljs av outl1)? Lyfco har inte de bästa omdömena på ex robotgräsklippare men har inte lyckats hitta något om dessa toaletter.
https://outl1.se/smart-toalett-led-display?kw={kw}&cpn=9402763382&gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeFkMEWbxA3A5d9kpSmC44wQloV4dSvT8h7ifJAaEoeyBvRqcNgU3XoaAuSxEALw_wcB
Har någon erfarenhet av duschtoalett av tillverkare Lyfco (säljs av outl1)? Lyfco har inte de bästa omdömena på ex robotgräsklippare men har inte lyckats hitta något om dessa toaletter.
https://outl1.se/smart-toalett-led-display?kw={kw}&cpn=9402763382&gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeFkMEWbxA3A5d9kpSmC44wQloV4dSvT8h7ifJAaEoeyBvRqcNgU3XoaAuSxEALw_wcB
M Mwelander skrev:Hej,
[länk]{kw}&cpn=9402763382&gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeFkMEWbxA3A5d9kpSmC44wQloV4dSvT8h7ifJAaEoeyBvRqcNgU3XoaAuSxEALw_wcB
Jag köpte Lyfco AR-103C bidé toalett på Outl1. Då jag inte några andra bra alternativ för nordiska toaletter. Haft den nu i 2 månader och är riktigt nöjd, slog till då den var nersatt till 9 tusen, riktigt värt. Har inget illa att säga om Outl1 heller, gick riktigt smidigt. Om du verkligen vill ha en så tveka inte.M Mwelander skrev:Hej,
[länk]{kw}&cpn=9402763382&gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeFkMEWbxA3A5d9kpSmC44wQloV4dSvT8h7ifJAaEoeyBvRqcNgU3XoaAuSxEALw_wcB
Har du kvar toalett ? Hur djup är den ? I Outl1 står det 68 cm men det är måtten i botten. Inte där uppe.Bidépojken skrev:
Jag köpte Lyfco AR-103C bidé toalett på Outl1. Då jag inte några andra bra alternativ för nordiska toaletter. Haft den nu i 2 månader och är riktigt nöjd, slog till då den var nersatt till 9 tusen, riktigt värt. Har inget illa att säga om Outl1 heller, gick riktigt smidigt. Om du verkligen vill ha en så tveka inte.
Har haft min Lyfco i snart 2 år och funkar bara fint än så länge. Har ingen annan bidétoalett att jämföra med då det är första gången så har inget att riktigt jämföra med, men den funkar lika bra som när den först installerades för nästan 2 år sedan.G GrönaL skrev:
Klicka här för att svara