Hej

Den har aldrig fungerat med wifi. Har testat massa olika telefoner och routrar osv. Har haft mailakonversation med dom i över 1 år. Till slut har dom gått med på att jag ska få skicka in den på rep. Men med tanke på deras bristfälliga kunskap på supporten tror jag att dom kommer skicka tillbaka den till mig och jag får betala felsökningen med resultatet att den funkar hos dom. Har även tänkt att göra ett litet hemligt märke med tipex på huvudkortet och filma det innan man skickar in den så man kan se om dom bytt något. Så kan man begära att få se en film när dom lägger till wifi från verkstaden? Jag kan ju spraya ett stort x på min så det syns att det är den. Finns det någon som har skickat in en Lyfco och fått tillbaka den och den funkar bättre? Om dom har en lösning tycker jag att dom kunde ha applicerat den på alla. För när man läser kommenterar här och på appstore samt google play så verkar ju 99% ha problem med wifi på den. Som klippare är jag ju helnöjd med den. Den klipper bra men jag måste ju starta den manuellt varje gång och 50% av gångerna så stannar den mitt på gräsmattan när batteriet tar slut. 50% hittar den hem.

Så huvudfrågan är. Har du skickat in din på garantireparation och den funkar efter det?

Sök på Outl1, inga bra omdömen

• Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Kloge Kloge skrev:
Sök på Outl1, inga bra omdömen
Jag vet. Det är därför jag tvekar att skicka in den. Dom ska ha bra betalt för evt felsökning och om dom kan fixa den så hade dom väl gjort det på alla från början i så fall.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.