Är nöjd, har haft 2st sen 2012, det enda att tänka på är sitsen måste vara original "mjukplast". Fick felaktiga hårda som ej var original, vilket skräp, de sprack när ungarna börja begagna toaletterna själva.
Vi har 2st sen ca 4 år tillbaka. Inget att klaga på än så länge. Vi bytte ut original sitsen mot Ikeas mjukstängande sitsar ganska omgående och trivs bra med dem. När vi köpte var mjukstängande orginal sits +100% på stolar utan.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.