Någon som vet om det har blivit mycket tjäle nu när det varit kallt ett tag?, min platta ska gjutas denna eller nästa vecka.
 
HEhehe jadu, det beror ju lite på vart du bor nånstans om man säger så.
 
Jag är iof ingen grundläggare, kanske kan vara bra och ringa och kika med någon för att höra deras åsikt.

Men däremot så är det bättre att anlägga grund på vintern pga luftfuktigheten är mkt lägre.
 
Pratade med kontoret idag, niemas problemas. Grunden blir klar denna eller nästa vecka, husleverans v 5. ;D
 
och sedan bilder på forumet eller ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.