10 067 läst ·
32 svar
10k läst
32 svar
Tipsa om ny vinkelslip!
http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=1051
Sån Metabo har vi liggandes på svetsbänken på jobbet. Den har överhettningsskydd ,en röd diod tänds på sidan först. Jäkligt trevlig maskin smalt grepp våran har även variabelt varvtal (bra vid slipning polering av rostfritt m.m att sänka varvet) Vi kör även hårt med Bosch blåa gws 125 prisvärd och hållbara maskiner.
Sån Metabo har vi liggandes på svetsbänken på jobbet. Den har överhettningsskydd ,en röd diod tänds på sidan först. Jäkligt trevlig maskin smalt grepp våran har även variabelt varvtal (bra vid slipning polering av rostfritt m.m att sänka varvet) Vi kör även hårt med Bosch blåa gws 125 prisvärd och hållbara maskiner.
Vet du varför de inte fungerar längre?Andreas_Hansson skrev:...Vi har några Metabo oxå.WE 14-125 Plus
Den skall du akta dig för. Maskinkroppen är för grov och ON knappen sitter på fel ställe.
Den sitter uppe på maskinen och skall man trycka på lite så kommer man åt knappen så maskinen stannar.Den är märkbart slöare än makiten oxå.
Vi köpte in ett gäng Metabo för kanske 6-7 år sedan.Inte en enda fungerar.
Vi har dom i en låda som vi brukar visa säljaren när han kommer![]()
Klicka här för att svara