P Pesco #1 Medlem · 351 inlägg 5 mar 2009 22:19 Pesco Medlem 351 inlägg 5 mar 2009 22:19 #1 Har ni tips, hojta! Ska va någorlunda lugn, inte för många fäger, till fondvägg i relativt litet rum.
Har ni tips, hojta! Ska va någorlunda lugn, inte för många fäger, till fondvägg i relativt litet rum.
Hejduk..tig #2 Medlem · Stockholm · 916 inlägg 6 mar 2009 10:00 Hejduk..tig Medlem Stockholm 916 inlägg 6 mar 2009 10:00 #2 Saigon - Beige är en tapet med stark asiatisk känsla. Känns mer bambu än palm dock. Najs eller bajs?