L Lollo #16 Medlem · Gävleborg · 45 inlägg 3 sep 2006 09:48 Lollo Medlem Gävleborg 45 inlägg 3 sep 2006 09:48 #16 Hej Igen! Här kommer en bild på garaget efter en strykning med "vinnaren" Nordsjös T9. Det blev faktiskt över förväntan Tycker jag i alla fall ! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Igen! Här kommer en bild på garaget efter en strykning med "vinnaren" Nordsjös T9. Det blev faktiskt över förväntan Tycker jag i alla fall !
L Lollo #17 Medlem · Gävleborg · 45 inlägg 3 sep 2006 09:51 Lollo Medlem Gävleborg 45 inlägg 3 sep 2006 09:51 #17 Och en bild till.... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P Pandan #18 Medlem · 43 inlägg 3 sep 2006 19:33 Pandan Medlem 43 inlägg 3 sep 2006 19:33 #18 Ser jättefint ut, du har gjort ett bra val! Håller också som bäst på och ska måla carporten/förrådet.
Ser jättefint ut, du har gjort ett bra val! Håller också som bäst på och ska måla carporten/förrådet.