9 030 läst ·
4 svar
9k läst
4 svar
Tips på våtrumsmattor.
Hej!
Vi har tänkt ha våtrumsmatta i ett av våra badrum, men det är svårt, för att inte säga mkt svårt att hitta snygga.
Har kollat på alla golvlänkar här på byggahus.se. Är det någon som har några tips på snygga våtrumsmattor. Antingen ser de ut som billiga trä- eller stenimitationer eller så får man sån där omklädningsrum-på-lågstadiet-känsla tycker jag. Finns det inga snygga, kanske enfärgade i olika nyanser, eller nåt.
Hjälp oss snälla!
Tacksam för alla tips!
Vi har tänkt ha våtrumsmatta i ett av våra badrum, men det är svårt, för att inte säga mkt svårt att hitta snygga.
Har kollat på alla golvlänkar här på byggahus.se. Är det någon som har några tips på snygga våtrumsmattor. Antingen ser de ut som billiga trä- eller stenimitationer eller så får man sån där omklädningsrum-på-lågstadiet-känsla tycker jag. Finns det inga snygga, kanske enfärgade i olika nyanser, eller nåt.
Hjälp oss snälla!
Tacksam för alla tips!
Det finns i huvudsak tre stycken tillverkare av våtrumsmattor..Forbo,tarkett och hmmm,nu minns jag ju inte den tredje men den börjar på A om jag inte missminner mig.
Hursom helst,ta er till ett färgvaruhus o be att få kolla alla provbitar..
Vi ska fixa vårt badrum nästa vecka och har gått igenom de flesta kataloger..Tyvärr e ju inte utbudet så där jättekul,mycket sk "kärringmatttor" enligt min mening..
Vi ska iaf ha en mörkgrå matta samt en vit medaljongtapet och en vit bård...Allt från Forbo...
Lycka till i letandet
Hursom helst,ta er till ett färgvaruhus o be att få kolla alla provbitar..
Vi ska fixa vårt badrum nästa vecka och har gått igenom de flesta kataloger..Tyvärr e ju inte utbudet så där jättekul,mycket sk "kärringmatttor" enligt min mening..
Vi ska iaf ha en mörkgrå matta samt en vit medaljongtapet och en vit bård...Allt från Forbo...
Lycka till i letandet
Armstrong har också våtrumsmattor. Vissa av deras mattor är dessutom godkända som underlag för keramiska material vilket kan vara kul (tänk typ fondvägg med kakel).
http://www.armstrong.se/commflreu/sv-se/category.asp?productSubcategoryId=F31
http://www.armstrong.se/commflreu/sv-se/category.asp?productSubcategoryId=F31
Klicka här för att svara