5 019 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Tips på prisvärd vindstrappa önskas!
Hej,
Vi ska sätta in tre stycken vindstrappor och försöker därmed hitta en som är prisvärd.
Är det någon som installerat Byggmax trappa för under 1000-lappen? Kan det verkligen vara en ok trappa?
Två av utrymmena där man går upp kommer hålla 10-15c ca, tredje kommer finnas i normaltempererat utrymme (ca 20-21c). Man kanske inte behöver samma typ av trappa till alla ställena tänker vi.
Mvh
Vi ska sätta in tre stycken vindstrappor och försöker därmed hitta en som är prisvärd.
Är det någon som installerat Byggmax trappa för under 1000-lappen? Kan det verkligen vara en ok trappa?
Två av utrymmena där man går upp kommer hålla 10-15c ca, tredje kommer finnas i normaltempererat utrymme (ca 20-21c). Man kanske inte behöver samma typ av trappa till alla ställena tänker vi.
Mvh
Hej,
Köpte ni några trappor och kan säga om dem höll en ok kvalitet? Vi skall också montera en vindstrappa mellan tempererat utrymme (20c) och kallvind. Kollade också på de billiga - runt tusenlappen men undrar om de verkligen kan vara stabila? Är de för 2000 bättre?
söker svar på samma frågor som du
Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Andreas
Köpte ni några trappor och kan säga om dem höll en ok kvalitet? Vi skall också montera en vindstrappa mellan tempererat utrymme (20c) och kallvind. Kollade också på de billiga - runt tusenlappen men undrar om de verkligen kan vara stabila? Är de för 2000 bättre?
söker svar på samma frågor som du
Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Andreas
Hej,Andrk skrev:
Hej,
Köpte ni några trappor och kan säga om dem höll en ok kvalitet? Vi skall också montera en vindstrappa mellan tempererat utrymme (20c) och kallvind. Kollade också på de billiga - runt tusenlappen men undrar om de verkligen kan vara stabila? Är de för 2000 bättre?
söker svar på samma frågor som du
Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Andreas
Nej, vi har inte kommit till skott än, men det är snart dax, jag tänkte ta två av de billiga som ska upp först, så blir det en liten utvärdering tills nästa ska upp inne i huset.
Meddela gärna om du hinner föra vad du tycker.
absolut! Det skall jag! Tack!X xLnT skrev:
Jag har kollat runt lite på forumet och Det kommer nog bli en MidMade trappa, typ ISO70 dem kommer lite bredare och skall vara stabila och bra att bära upp och ned grejer i. Dolle verkar också vara bra, meb verkar dyrare. Återkommer när den är installerad och klar
//Andreas
Klicka här för att svara