såg man kunde få en LG C8 55" för 13990:- nu... den bör väl va bättre än C7?
och kostade över 30000 i våras hahaha..
och kostade över 30000 i våras hahaha..
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 287 inlägg
Bildmässigt är det inte så stor skillnad, men jag har förstått att dom uppdaterat reflexfiltret
okej, men 1000:- extra borde den "nyare" vara värd iaf?
trots fulare fot
trots fulare fot
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 287 inlägg
Foten tar man väl bort ändå? Jag hade också valt den nyare om det bara skiljer 1000:-
njaa, jag har min på ett skåp, och där får den nya stå med=)
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 287 inlägg
Alla oled kör med LG panel. Sony har lite mer naturlig bild, men LG tar ut högre ljusstyrka
@camaro1969
Vill bara meddela att mina första intryck är galet positiva. Har suttit med en ganska högpresterande Panasonic plasma innan och den här slår det med hästlängder och då har jag än så länga bara tittat på uppskalat material. Svart är så jäkla svart, i mörkt rum ser man inte ens att det finns en TV när loggorna i början på filmer kommer fram.
Gick upp för mig igår att jag också behöver en ny Apple TV för att kunna se 4K material.
Ska kolla Formel 1 i UHD nu i helgen för att se hur det funkar men som sagt, än så länge värd varenda krona. (kanske ångrar mig efter att rullat Nyhetsmorgon i timmar och fått en sol i hörnet med det är då det
)
Vill bara meddela att mina första intryck är galet positiva. Har suttit med en ganska högpresterande Panasonic plasma innan och den här slår det med hästlängder och då har jag än så länga bara tittat på uppskalat material. Svart är så jäkla svart, i mörkt rum ser man inte ens att det finns en TV när loggorna i början på filmer kommer fram.
Gick upp för mig igår att jag också behöver en ny Apple TV för att kunna se 4K material.
Ska kolla Formel 1 i UHD nu i helgen för att se hur det funkar men som sagt, än så länge värd varenda krona. (kanske ångrar mig efter att rullat Nyhetsmorgon i timmar och fått en sol i hörnet med det är då det
Köp en Amazon Fire TV 4K annars. Om inte pengar saknar betydelse
Grymt rolig liten sak att köra 4K 60 Hz med. Finns inte så mycket mot svenska tjänster men Plex funkar fint. HBO Nordic finns numera till Android TV sedan igår. Eller Nvidia Shield TV.