2 617 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Tips på kvalitesansvarig i Staffanstorp/Lund/Malmö?
Vi håller på att bygga hus i Hagalidsområdet i Staffanstorp. Vi har kommit så långt att bygglovet är igenom, byggchef utsedd och beräknat byggstartsmöte är i slutet av Augusti -09. Vi bygger ett 1½ plans hus om 164 kvm i Anebyhus regi. Beräknad inflyttning runt feb/mars-10. Vi söker nu en kvalitesansvarig för vårt bygge och skulle tacksamt ta emot tips. Gärna någon som redan byggt på Hagalidsområdet och har bra tips, men det är inget krav.
Är också lite orolig för att vi är sent ute men vi har inte byggt innan och bygglovet gick precis igenom. Borde vi ha varit ute redan i början av byggprocessen?
Är också lite orolig för att vi är sent ute men vi har inte byggt innan och bygglovet gick precis igenom. Borde vi ha varit ute redan i början av byggprocessen?
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Vi använder Charlotte Andersson som kvalitetsansvarig för vår tillbyggnad. Är mycket nöjda med henne.
Klicka här för att svara