HERREJÖSSES vilka muskler du måste ha!
skämt o sido....
Jag tycker egentligen inte du behöver ha någonting alls i hörnet, blir bara trångt o rörigt. Om du vill att det skall se 80-tal så smäck upp en bar, annars släpp de tankarna. Möjligtvis ngt grönt där i hörnet, en palm kanske?
Köp ett nytt bord & en ny matta. Ser ju inte soffan sådär jättetydligt på bilden, men av det lilla jag ser så hade jag nog bytt ut den också.
Jag tycker rummet ger ett mörkt dammigt dunkelt intryck, så köp lite ljusare möbler/mattor.
skämt o sido....
Jag tycker egentligen inte du behöver ha någonting alls i hörnet, blir bara trångt o rörigt. Om du vill att det skall se 80-tal så smäck upp en bar, annars släpp de tankarna. Möjligtvis ngt grönt där i hörnet, en palm kanske?
Köp ett nytt bord & en ny matta. Ser ju inte soffan sådär jättetydligt på bilden, men av det lilla jag ser så hade jag nog bytt ut den också.
Jag tycker rummet ger ett mörkt dammigt dunkelt intryck, så köp lite ljusare möbler/mattor.
En lampa, uttaget har du ju bredvid. Eventuellt något grönt också som tidigare föreslagits.
Klicka här för att svara
