hej, har otroligt gammalt golv här hemma som inte är så jättesnyggt, men ska flytta ut så skulle vilja fixa denna del av golvet på något sätt. Har inte ”extradelar” av mönstret eller något. Har ingen alls aning om hur golv osv funkar, så vet inte alls vad det är för typ av golv ens, men vill inte skrämma iväg ev köpare med att de skulle behöva lägga om nytt golv när det är ett hål.

Tacksam för all hjälp jag kan få :)

• Slitet marmormönstrat golv med ett stort hål som visar underliggande material.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
(Golvet är ju otroligt fult så finns stor risk att den som flyttar in kommer vila byta ut ändå men vill ändå fixa det så bra som möjligt!k)

Skulle man möjligtvis kunna fylla med akrylat, slipa och sedan måla grått?

Kanske lägga en matta över skadan?

• Gilla
Friduva och 1 till
  • Laddar…
En bit silvertejp då är den borta.

• Gilla
freak
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
En bit silvertejp då är den borta.
Blir nog problem med köparen av lägenheten om det bara är silvertejp där haha...

Förresten om det är någon som hittar en skivbit av denna mattan eller liknande och vet var man kan köpa, säg gärna till!

Fyll med färgad epoxy som du sedan målar mörka streck i?

G gusvo085 skrev:
Fyll med färgad epoxy som du sedan målar mörka streck i?
Det är nog en ide, dock har jag aldrig använt mig av epoxy förr. Är det inte bättre att använda sig av foglim istället då?

När du är färdig med foglimmet finns en risk att du ångrar att du inte tog silvertejpen istället.

• Haha
john.h
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.