Vi håller på att renovera köket och vi har bestämt att vi skall göra en egen fläktkåpa.
Så jag undrar om det är någon därute som har erfarenhet av detta..
Bilder ritning eller bara en förklaring vore super
Vi skall sätta den i ett hörn och troligen blir det en snedvägg bakom fläkten först så man kommer ut från hörnet. Sen så är det mera öppet
Tacksam för svar