Vi håller på att renovera köket och vi har bestämt att vi skall göra en egen fläktkåpa.
Så jag undrar om det är någon därute som har erfarenhet av detta..
Bilder ritning eller bara en förklaring vore super 8-)

Vi skall sätta den i ett hörn och troligen blir det en snedvägg bakom fläkten först så man kommer ut från hörnet. Sen så är det mera öppet  :)

Tacksam för svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.