Vi har vattenburen golvvärme i v-rum och hall (samma slinga egentligen) som är kopplat till en pump och elpatron på 5 kW som dock är nerställd till 2 såvitt jag vet.
Nån som har tips på en rumstermostat så jag slipper springa ner och vrida på elpatronen ??
Det är alltså lite hemmabygge men än så länge ingen termostat.