Söker tips på elelement med termostaten placerad på vänster sida.
I princip alla jag tittat på har termostaten/kontrolldosa placerad på höger sida, den som ska ersättas verkar kunna monteras med termostaten antingen åt höger eller vänster vilket skulle vara smidigast lösning.
Behöver vara 400V och runt 800-1000W