Hej!

Ska bygga ett blockhus i sommar och göra allt invändigt själv. Kan någon tipsa om en bra kvalitetsansvarig i Nackaområdet?
Vad kostar det egentligen med en KA, mellan tummen och pekfingret? ;)

Tack Lisa :)
 
Jag söker också kvalitetsansvarig i Nackaområdet. Både tips på bra sådana samt vilka jag ska undvika mottages tacksamt.

Henrik
 
Vi har nu anlitat Tom Cidell som KA, om det är någon som behöver tips på en bra & pålitlig KA :-)

/ Lisa
 
Är Tom nåbar genom något företag? Hur mycket erfarenhet av honom har ni hunnit skaffa er? Känns det fortfarande positivt?
 
Vi är inte klara med huset ännu, ska göra allt invändigt själva. Men "skalet är på plats" och likaså är alla besök på Nacka Kommun avklarade, och än så länge så har han varit kanon..
 
Hej ,hur var omdömmet om Tom Cidell efter ni var klara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.