En sådan som Remne länkar till har jag haft den är ok, inte super men funkar. Lite hård plast som spricker lätt om man tappar den.

Pär

Ledlenser T5 eller T7. Använder varje dag väldigt mycket och är helnöjd. Knapp på änden och skjutfocus på huvudet. Väldigt prisvärd på ebay. Köpte precis en ny uppsättning H7 ( pannlampa ) och en T7 för 470 kronor

strevert skrev:
Ledlenser T5 eller T7. Använder varje dag väldigt mycket och är helnöjd. Knapp på änden och skjutfocus på huvudet. Väldigt prisvärd på ebay. Köpte precis en ny uppsättning H7 ( pannlampa ) och en T7 för 470 kronor
säkert en bra lampa, men jag citerar mig själv från inlägg #45

Remne skrev:
Lyfter en gammal tråd...

Den tjocke röde farbrorn med skägget ringde, han ville ha en laddbar handlampa, helst med sk nödljusfunktion...dvs att den tänds vid strömavbrott när den sitter på väggen i laddaren....bra ljus och under 1000 lappen tips mottages gärna...
ett exempel... här men det måste ju finnas fler....

Remne. Var det inte pysslarn som eftersökte en liten nätt lampa med bra ljusfokus?

strevert skrev:
Remne. Var det inte pysslarn som eftersökte en liten nätt lampa med bra ljusfokus?
Jo. Men det var 2008. Nu har Remne flyttat fokus... på tråden och söker en lampa med andra egenskaper.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.