A
richardtenggren richardtenggren skrev:
Beror väl på vilken borr du köper också, Dormer är ju ett dotterbolag till Sandvik Coromant, som jag skulle säga är i världsledande inom skärande bearbetning typ.

Dessa borra från Dewalt är väldigt bra, ej att förväxla med satserna från Dewalt som tex Jula säljer. Men priset ger ju en viss indikation också.
Ska inte älta sånt här i tråden men dormer har vi alltid beställt i dom vanliga 10-packen i plast an varje storlek men finns säkert både bättre och sämre men dom har blivit märkbart sämre än för låt säga 10 år sen oavsett om det är dotterbolag till sandvik

mickesundström skrev:
Ska inte älta sånt här i tråden men dormer har vi alltid beställt i dom vanliga 10-packen i plast an varje storlek men finns säkert både bättre och sämre men dom har blivit märkbart sämre än för låt säga 10 år sen oavsett om det är dotterbolag till sandvik
Struntsumma om dormer är bra eller inte. Vilket sats ska jag köpa istället?

FredrikR FredrikR skrev:
Du spar 19:- utan låda:
[länk]
;)

6Ah batterierna kändes lockande! :oops:
Jo, det är väl vad ett 6 Ah brukar kosta? Har undvikit de stora tidigare då de verkar klumpiga men nu är det billigare än 3 Ah så…
Men 19 kr kan lådan vara värd, alltid någon som samlar. Och jag kan ju ge bort mina för något direkt andrahandsvärde verkar de inte ha? :thinking:

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Jo, det är väl vad ett 6 Ah brukar kosta? Har undvikit de stora tidigare då de verkar klumpiga men nu är det billigare än 3 Ah så…
Men 19 kr kan lådan vara värd, alltid någon som samlar. Och jag kan ju ge bort mina för något direkt andrahandsvärde verkar de inte ha? :thinking:
Skärmdump från Amazon.se visar Bosch batteristartpaket, två batterier och laddare, pris och recensioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bara gratulera dom som hann beställa.
Jag tvekade för länge...

FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Bara gratulera dom som hann beställa.
Jag tvekade för länge...
Än är det inte fredag ;)

• Älska
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Luna ihopfällbart sågbord för kap/gersåg med hjul för 1249 kr. Ingen aning om kvalitet men ser ok för mina behov och halva priset mot något liknande.
https://www.motoaction.se/sagstall-universellt-luna-bsb-2600-p1743798#v1661533

Dom har även en liten 145 mm knipex kombinationstång för 39 kr. Perfekt att slänga med i paketen som bonusjulklapp till dom man bryr sig om lite extra :)
https://www.motoaction.se/kombinationstang-knipex-08-p1695668#v1657876

Det roliga är att beställningen går direkt till Luna så man får även orderbekräftelse från dom där man ser vad motoaction köper in grejerna för. Så man behöver inte ha dåligt samvete att dom gör någon förlustaffär på mig iaf :)

• Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
F fangalid skrev:
Luna ihopfällbart sågbord för kap/gersåg med hjul för 1249 kr. Ingen aning om kvalitet men ser ok för mina behov och halva priset mot något liknande.
[länk]

Dom har även en liten 145 mm knipex kombinationstång för 39 kr. Perfekt att slänga med i paketen som bonusjulklapp till dom man bryr sig om lite extra :)
[länk]

Det roliga är att beställningen går direkt till Luna så man får även orderbekräftelse från dom där man ser vad motoaction köper in grejerna för. Så man behöver inte ha dåligt samvete att dom gör någon förlustaffär på mig iaf :)

Tackar, tackar!
Där slant det ner två av varje i tomtesäcken! (y)
Dag :love:

F fangalid skrev:
[länk]

[länk]

Köpte en jag med. Har sparat in så mycket pengar på prismatchning och annat så man får unna sig ibland ;)

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
  • Gilla
Jocke935 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.