Byggahus.se

Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!

1. S
    Medlem · N/A · 276 inlägg

sin

Medlem
  2. S
    Byggnadsvårdare · Västerbotten · 2 110 inlägg

scim

Byggnadsvårdare
    För mig med, min Nilfisk har börjat bete sig underligt och svärfarsan är nöjd med sin P60.

• Laddar…
  3. LoweW
    Pryl- & tekniknörd · 739 inlägg

LoweWPremiumikon: Släp

Pryl- & tekniknörd
  4. zarkov
    Husägare · Varberg · 870 inlägg

zarkov

Husägare
    • Laddar…
  5. J
    Medlem · 179 inlägg

john.h

Medlem
    Nog måste man köpa 10st av samma vara för att få den 20% rabatten? Dvs 10st batterier, eller 5st för 5%

6. M
    Medlem · 11 inlägg

MrAnte

Medlem
    Priset är före de extra 20%, men köper du tio varor inom erbjudandet (behöver inte vara 10 batterier), så får du alltså ytterligare 20% om du har prime..

Edit: jag testade peta in 10 varor och gick till checkout för att verifiera..

7. zarkov
    Husägare · Varberg · 870 inlägg

zarkov

Husägare
  8. J
    Medlem · Västmanland · 611 inlägg

JFrisk

Medlem
    Efter mitt trådkap av vad vad du gjort med maskiner och verktyg idag blev jag rekommenderad Bacho PXR-sekatör.
    Hittade de på outlet här:
    https://www.verktygsvaruhuset.se/product/bahco-pxr-m2-sekator-m-medium-roterande-handtag
    M3 som rekommenderades, om jag förstått rätt går det växla huvuden och handtag oberoende, alla tre skärhuvudstorlekar för 175kr/st och alla tre storlekar på sekatör i lager för stunden, 499kr styck storlek 2.

Nu bör jag aldrig mer behöva köpa en sekatör...

Dock har jag ännu ingen egen erfarenhet av produkten.

• Laddar…
  9. nanowire
    Hobbysnickare · Södermanland · 5 066 inlägg

nanowire

Hobbysnickare
    Reserv no3-skär beställda :ok:

10. ullberg
    Verktygstokig · Stockholm · 3 684 inlägg

ullberg

Verktygstokig
    Idag och imorgon är det Prime-rea på amazon, exv på Bosch, har inte koll på prisbilden nog för att bedöma om något sticker ut som attraktivt, hittade inget som jag vart supersugen på men så har jag ett självpåkallat köpstopp för bra-att-ha-köp (har varit lite många sådana på sistone), kanske någon annan som hittar ett fynd

https://www.amazon.se/deal/fc9ac059...15de16-4789-456d-ac80-2f2c5ab632f4&ref_=dtdps

Länken bör gå till blå Boscherbjudanden, finns ett för grönt också som jag inte kollat på…

• Laddar…
  11. L
    Medlem · Skåne · 385 inlägg

ljhnilsson

Medlem
  12. P
    Verktygstokig · 266 inlägg

poba53

Verktygstokig
    Tyst "oljefri" Stanley kompressor säljs nu på Jula för 1499:-
    Jsg har köpt en nu och kan verkligen intyga att den är enormt tyst jömfört den äldre utan dämpning. Luftvolymen är dock låg så bara lämplig för renblåsning, däckspumpning och dyckertpistoler.
    Se bara upp i affären att Du köper rätt variant för den bullriga är väldigt lik den tysta.
    För andra jobb har jag en väl fungerande tvåcylindrig Stanley DV2

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    IMG_20221014_112132577_HDR.jpg

13. stigen
    Verktygstokig · Värmdö · 3 330 inlägg

stigenPremiumikon: Lampa

Verktygstokig
    ”Silence is golden” (y)

14. DANNE_K_
    Medlem · Södermanland · 256 inlägg

DANNE_K_

Medlem
    Harald nyborg har den för 1399 kr. Det är deras normalpris.
    Den har varit nere på runt 1000-lappen till och med. Jag beställde min från bolist för några år sedan, då de hade kampanj på den.
    https://www.harald-nyborg.se/stanley-kompressor-1-0-hk.html

15. P
    Verktygstokig · 266 inlägg

poba53

Verktygstokig
    Harald Nyborg har ingen butik längre bara nätförsäljning med fraktkostnad efter vikt. För denna vikt 99:- till ombud eller 169:- hemleverans. Så för att tjäna på köp från dem får Du vänts på nästa extrapris

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.