Kan priset bli bättre än gratis? Bosch ger bort elverktyg i utbyte mot en videorecension. Då filmstudion är uppbokad och alla TV-kameror på service vill jag naturligtvis ge någon annan chansen.
Jag vet inget om det finstilta eller hur stor chans man har att få vara med.
Länken i mailet jag fick kändes extremt personlig men denna verkar generell:
Trevligt!
Beakta att de är ute efter professionella hantverkare enligt hemsidan:
Du är hantverkare: Så visa att du är ett proffs på ditt arbete och spela in en video med utgångspunkt i din yrkesvardag. Vi är inte ute efter säljklipp utan recensioner från faktiska experter.
Trevligt!
Beakta att de är ute efter professionella hantverkare enligt hemsidan
I formuläret man fyller har de med om man är privatperson/hobbyist som ett val och den verkar mer inriktad på att få tag på profiler från social media. Så jag antar de egentligen letar efter proffs som har många följare och skickar till dessa.
Förmodligen tittar de lite på vem det är som ansöker och vilken räckvidd denne kan tänkas ha i sociala medier, ja. Det hade iaf jag gjort om jag satt som ansvarig för kampanjen.
Är det någon som minns hur lång tid det brukar ta att få sitt Bosch Pro Deal godkänt? Jag har bara gjort det en gång tidigare och då tog det bara någon dag, nu har jag väntat i över en vecka.
Är det någon som minns hur lång tid det brukar ta att få sitt Bosch Pro Deal godkänt? Jag har bara gjort det en gång tidigare och då tog det bara någon dag, nu har jag väntat i över en vecka.
Ta det gärna i en egen tråd, denna tråd är för tips!
Det tror jag men jag la precis in en lampa i frysen -18˚.
Jag skall kolla om några timmar hur den fungerar.
3 AAA batterier står för kraften. I en krypgrund blir det ju aldrig minusgrader så jag tror det fungerar bra. Det är väl bara att byta batterier varje år.