det var ju en ledlagd webshop, han kan ju ha skött allt hemifrån.
tradera är dyrt och tar tid att sälja via

Shakula skrev:
Ser lite suspekt ut, adressen är vad jag kan se en lägenhet. Visserligen står det att det var en nedlagd webshop. Men varför säljs det inte på Tradera eller nått, borde ge mer? Verktyg osv borde vara lättsålt på Tradera.
[länk]
Tror inte det behöver vara skumt.
Det står ju DN verktyg och maskin. Googlar man så hittan man en del info. Både hemsida och adress mm

jac skrev:
Jag har inget med annonsen eller företaget att göra men jag vet helt säkert att det absolut inte är något skumt med denna.
Här är f.ö. länk till icke-mobil versionen:
[länk]
Som jag förstår det har du handlat där tidigare alternativt så känner du ägaren?

Och med tanke på att du har en hel del inlägg här så tror jag att om du går i god för Dn verktyg och maskin så är det nog lugnt.

Är det inte en forummedlem som har det där företaget?

ullberg
Mell skrev:
Är det inte en forummedlem som har det där företaget?
Utan att alls veta gjorde i all fall jag en väldigt omedelbar koppling ;)

Oavsett om den är riktig eller inte ser jag ser jag personligen ingen anledning att ändra tipset, hantverkare1 tycks ju uppenbart inte gjort kopplingen och bör inte anses vara partisk. Om det nu råkar finnas en koppling hit kanske de lyckliga i södra Sverige kan få lite extra BH-rabatt (som om 80% inte skulle räcka, men en del saker kanske det inte är så mycket på...). Men det är ju som sagt bara min personliga uppfattning

/U

Redigerat:
ullberg skrev:
Utan att alls veta gjorde i all fall jag en väldigt omedelbar koppling ;)

Oavsett om den är riktig eller inte ser jag ser jag personligen ingen anledning att ändra tipset, hantverkare1 tycks ju uppenbart inte gjort kopplingen och bör inte vara partisk. Om det nu råkar finnas en sådan kanske de lyckliga i södra Sverige kan få lite extra BH-rabatt (som om 80% inte skulle räcka, men en del saker kanske det inte är så mycket på...). Men det är ju som sagt bara min personliga uppfattning

/U
Nu trillade polletten ner, tror jag.

Då måste jag direkt säga att jag INTE känner personen ifråga, har aldrig träffat personen och hade ingen aning om att det var denna person som stod bakom företaget.

Jag tipsade endast av välmening för andra medlemmar gär då det kanske fanns möjlighet att göra fynd.

Sen står det upp till 80% rabatt, kan vara så att det är mest är 10% rabatt.

• Gilla
patrik19836
  • Laddar…
Jag tror nog att ganska många här kan gå i god för denna annons.:)

Amen to that... :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.