4 539 933 läst ·
14 691 svar
4540k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Parallelliteten kan man ifrågasätta då "käftarna" inte är 100% parallella om man spänner tvingen hårt. Spänner man medelmåttigt hårt är det inget direkt problem. Det fina tycker jag är att man kan sätta käftarna utanpå en lång kant, alltså parallellt med en kant. Ska se om jag kan ta en bild ikväll. Ja, sedan är det ju dessutom riktigt bra tvingar, med en lättvriden trapetsgänga osv.
Bauhaus, Hornbach...prisgarantier hit o dit..... nu är jag nog KRÄNKT...
förlåt att jag bor i en byhåla i Småland.... för med 30mil ToR Göteborg blir det nog billigare att gå ner till min lokala "ockrare"
....
förlåt att jag bor i en byhåla i Småland.... för med 30mil ToR Göteborg blir det nog billigare att gå ner till min lokala "ockrare"
cjnilsson skrev:
Det är jubileumspriser, dom firar 50 år och det gäller hela Oktober...iaf enl deras Reklamblad...
jag ska kolla lyckan på Swedoldagen i morgon tänkte jag, så man hoppas ju på lite fynd
Är det något som är grymt (högt) så är det Swedols nomalpris på H7 pannlampan (729 ). Att ha den med 50% rabatt som någon form av lockerbjudande är inget som får mig att kasta mig i bilen o åka dit. Visst, man får en lite extra ficklampa på köpet men ändå...GustavGBG skrev:
Andra butiker tar från 320kr http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=420639
Swedols priser låg överlag högt, jag va igår på deras "Swedoldag"...inte ens med 20% fick jag ner en Bosch GWS 12-125 (för att ta ett ex) till normalt svenskt nätpris.....Nimajneb skrev:
Nej Swedol ligger väl högt i normala fall. GDXen som jag tipsade om finns från Duab för 1920 normalpris så 1700 är inget *fantastiskt* pris men ändå billigt. Men vilka konsumenter står inte och jämför med prisjakt innan köp? Det måste vara tufft att vara ÅF idag...
Nej, Bosch GWS 12-125 var det dåligt pris på men Bosch GWS 15-125 CIE och GWS 14-125 Inox var det riktigt bra pris på. T.o.m. billigare än utlandet.Remne skrev: