Oavsett så kan vi nog konstatera att det är ett bra pris och därmed kvalificerar sig i denna tråd. Verkar ju dock vara lokala variationer bland bolist-butikerna.

Edit: Bor man nära en Hornbach kan man ju alltid prova prisgarantin, dom kanske inte har koll på att priset bara gäller på vissa butiker.

Redigerat:
Inte verktyg direkt men vill ändå tipsa om att Granngården verkar sälja ut produkter från Sundströms.

Fyndade en SR 100 halvmask med partikelfilter och extra grovfilter för 180kr (-70%). Det var dock sista exemplaret i Motala.

292345.jpg

När man dumpar en produkt från 1599:- till 499:- så försvinner iaf trovärdigheten i mina ögon och B&D är ju inte direkt kända för sin höga kvalité... Inget jag skulle satsa mina pengar på iaf.

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
davvel skrev:
Kanske som present till någon som sällan använder verktyg
[länk]
Vill man skafa sig en ovän för resten av livet så slå till:cool:

• Gilla
trattalask
  • Laddar…
Känns bra att jag inte köpte någon då bara för att det var billigt, verkar andra som har köpt dock för den verkar nu ha tagit slut.

Var på Harald Nyborg i Borås idag och nu var det 799.- för Boschen som diskuterades tidigare i tråden. (GSR 10,8). Minst 2 kvar i hyllan. Dock står det 1349.- på hyllkanten så det blev en glad överraskning när man skulle betala. Tyvärr specificerar inte kvittot modell så prisgarantierna funkar nog fortfarande inte.

• Gilla
kristoffer1
  • Laddar…
Slöjddetaljer har rea på bla Dremel trio för 699.50. Med Hornbach prisgaranti så gick jag hem med en dito för 629 riksdaler, prisvärt måste jag säga!

Idag har K-Rauta 20% på lagerfört sortiment (förutom deras sisu-sortiment...) för Ihop-kunder. Antar att man kan regga medlemskap på plats och ta del av erbjudandet om man inte redan är med i deras klubb :)

Å sen åka till bauhaus å köpa för ytterligare -12%

Redigerat:
perkaby skrev:
Såg att toolbox.se har en lagerutförsäljning i sin webshop med riktigt bra priser på bland annat sågklingor och frässtål. Är det något att ha tro?
www.toolbox.se/shop/templates/pricelist.aspx?GroupGuid=225
Jag beställde lite därifrån. Frässtålen verkar vara riktigt låg kvalité, som såna i billiga set från jula eller så. Köpte 2 sågblad(till cirkel)också men dessa har jag ej testat än. De var dock av ett annat märke än det som angavs. Men med tanke på priserna klagar jag inte...

Tor H skrev:
Jag beställde lite därifrån. Frässtålen verkar vara riktigt låg kvalité, som såna i billiga set från jula eller så. Köpte 2 sågblad(till cirkel)också men dessa har jag ej testat än. De var dock av ett annat märke än det som angavs. Men med tanke på priserna klagar jag inte...
Vad synd, men det klart för dom priserna så är det ju helt ok.

pezlin skrev:
Oavsett så kan vi nog konstatera att det är ett bra pris och därmed kvalificerar sig i denna tråd. Verkar ju dock vara lokala variationer bland bolist-butikerna.

Edit: Bor man nära en Hornbach kan man ju alltid prova prisgarantin, dom kanske inte har koll på att priset bara gäller på vissa butiker.

Det är lite intressant att konstatera att sågbordet verkar vara slut på alla Bauhaus i Sverige vilket omöjliggör utnyttjandet av prisgarantin. Dyker dom åter upp den 16/9 när bolists kampanj är över tro?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.