Nån som kommer ihåg vad GCM 8 sågen gick för när den va sådär löjligt billig?

ca 2000 vill jag minnas.

den blå GCM 8 SJl

Åh fan det va såpas alltså.. svårslaget! :(

Jag snappade upp en då, har för mig det var 1995:-

D
camaro1969 skrev:
ca 2000 vill jag minnas.

den blå GCM 8 SJl
Jag behöver en geringssåg men vill inte spendera en förmögenhet och har tittat på just denna. Enligt Prisjakt hoppar den ner under 3000kr ibland men 2000kr skulle jag inte tveka på. Är det någon idé att hoppas på en sån deal igen?

Tror inte det blir lika bra erbjudande en gång till.. jag missade det den gången och har bevakat det till och från sen dess. Inget i närheten av samma erbjudande!

Krilleman
Jag köpte min 8 SJL för 3055:- i påskas. Tyckte det var bra nog för att inte slå till. Jag har som sagt velat ganska länge på val av såg... Men nu är den köpt! :thumbup:

2000kr är ett galet bra pris. Köpte min för samma som krilleman och tycker det är ett bra klipp :)

Bauhaus har haft den rabatten vid ett flertal tillfällen för Fein men jag tycker det är prisvärt och köpte det paketet i höstas. Behöver du många fler tillbehör finns det dock större paket tillgängliga ibland som ger större total rabatt, t.ex inklusive damsugartillsats och dammsugare. Jag är mycket nöjd med maskinen och har hittills inte känt ett behov av att behöva dammsugartillsatsen, det är en avvägning mellan dammängd och flexibilitet.

erk skrev:
Jag snappade upp en då, har för mig det var 1995:-
Vart köpte du den för det priset?😊
Tänkte vart man ska hålla utkik😊

Sauer200str skrev:
Vart köpte du den för det priset?😊
Tänkte vart man ska hålla utkik😊
Det var Bauhaus som sålde den för det förra påsken. Läste någonstans att det priset var ett misstag från deras sida.
Inte så troligt att det priset återkommer inom överskådlig framtid, möjligen under någon konkursutförsäljning eller liknande, men knappast som en vanlig rea.

Med Bauhaus prisgaranti kan man få den för runt 3000kr då och då. Det är nog det du får sikta in dig på :)

Frågan är om det är värt besväret för en 500-ing? Beror så klart hur bråttom man har :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.