Ja det in nog vara lite blandat.. De verktygen jag kollade var billigare än andra konkurrenter, dock ganska snabb granskning.

Var bland annat bandsåg och planhyvel från makita

Ingen som har en rabattkod till byggherrar.se

richardtenggren
huggan skrev:
Ingen som har en rabattkod till byggherrar.se
Frågan är kanske bättre lämpad på flashback ;)

• Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Bygghemma.se ska det va

Mattias_Jo1 skrev:
Hade det varit 20% på även nedsatta priser så kanske det hade varit vär att kolla. Hittar sällan nått speciellt att köpa då de 20% ger inte mycket i jämfört med andra närliggande stormarknader, tyvärr.

Detta pris säger rätt mycket av deras pris bilder

K-Rauta
Sticksåg Makita BJV180Z 18v
3 499:-

Bauhaus
Sticksåg Makita DJV180Z 18v
2495:-
Nej K-rauta är inget billigt ställe rakt igenom men på tillbehör och verktyg från Hultafors exempelvis så ligger de på samma prisnivå som många konkurrenter och då blir ju 20% ändå ganska bra.

• Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Jula club har deras robot klippare för 3990:- nedsatt med 4000, billigt men har ingen aning om dom e bra

Pysslarn skrev:
Grattis, om den ena är kass kanske den andra funkar... ;)

//Ronnie
Vilken tur att man köpte tre då! 😐

Slang 1:

Gröna vattenslangar med trasiga ändar på trägolv, visar slitage vid olika användningstillfällen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Slang 2:

Grön trädgårdsslang med munstycke på trätrall och synliga skador vid olika sektioner.
Skapa konto

Slang 3:

Grön trädgårdsslang som sprutar vatten över krossad sten vid olika vattningstillfällen.
Skapa konto

Ska tilläggas att detta är vid 3 olika vattningstillfällen. 😝

• Gilla
altaxis och 14 till
  • Laddar…
Hahahahaha. Förlåt att jag skrattar :)

-RB- skrev:
Hahahahaha. Förlåt att jag skrattar :)
Lugnt, enda gången jag lyckades att inte bli helt dränkt var nu när det blev hål mitt på.
De andra gångerna när kopplingarna släppte är man lämnad till sitt blöta öde.

Det är ju mängder med vatten i slangen som bara ska ut...

😂

• Gilla
Toddbertuzzi
  • Laddar…
ullberg
ullberg skrev:
Jag beställde, samt några andra blad från samma säljare som också var fraktfritt, så om du kan vänta (och tror att priset står sig) kan jag rapportera...
Jaha då kom det ett litet paket från fjärran öster, notera de generösa utfästelserna på kartongen, undra vad de säger när jag skickar tillbaka ett slitet blad på garantiåtgärd...

Paket med oscillerande multiverktygssågblad från Sharp Cut och löften om livstidsgaranti på en träbordsskiva.
Skapa konto

Ska se om jag orkar testa i helgen, har varit en tung vecka på jobbet - om de skulle ha vettig hållbarhet har jag nog så det räcker ett tag framöver...

Ett paket med blandade byggverktyg och tillbehör utspridda på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
ullberg skrev:
Jaha då kom det ett litet paket från fjärran öster, notera de generösa utfästelserna på kartongen, undra vad de säger när jag skickar tillbaka ett slitet blad på garantiåtgärd...

[bild]

Ska se om jag orkar testa i helgen, har varit en tung vecka på jobbet - om de skulle ha vettig hållbarhet har jag nog så det räcker ett tag framöver...

[bild]
Har också varit sugen och beställt från Kina, va fick du betala för de?

buspojken skrev:
Mina jag länkade till från Ebay kommer i veckan så kan ge feedback på de med :)

Mattias_Jo1 skrev:
Hade det varit 20% på även nedsatta priser så kanske det hade varit vär att kolla. Hittar sällan nått speciellt att köpa då de 20% ger inte mycket i jämfört med andra närliggande stormarknader, tyvärr.

Detta pris säger rätt mycket av deras pris bilder

K-Rauta
Sticksåg Makita BJV180Z 18v
3 499:-

Bauhaus
Sticksåg Makita DJV180Z 18v
2495:-
Det står på K-Rauta i Halmstad att de har prisgaranti. Någon som läst nått om det? Då borde priserna blir bättre?

Finns här t ex Aliexpress

Set med 40 oscillerande sågblad för multiverktyg, tillbehör för Fein och Dremel.
Skapa konto

ullberg
buspojken skrev:
runt 400 tror jag det blev totalt, då är kartongen ett 42-delars set (många delar är dock slippapper) och sen är det 5 smala och 10 "normalt" breda blad.

En nackdel (åtminstone om man har Fein) är att delningen på fästet bara tillåter 90 graders vridning, men det är helt ok för det priset skulle jag säga.

/U

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.