4 538 994 läst ·
14 679 svar
4539k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Ja det in nog vara lite blandat.. De verktygen jag kollade var billigare än andra konkurrenter, dock ganska snabb granskning.
Var bland annat bandsåg och planhyvel från makita
Var bland annat bandsåg och planhyvel från makita
Nej K-rauta är inget billigt ställe rakt igenom men på tillbehör och verktyg från Hultafors exempelvis så ligger de på samma prisnivå som många konkurrenter och då blir ju 20% ändå ganska bra.Mattias_Jo1 skrev:Hade det varit 20% på även nedsatta priser så kanske det hade varit vär att kolla. Hittar sällan nått speciellt att köpa då de 20% ger inte mycket i jämfört med andra närliggande stormarknader, tyvärr.
Detta pris säger rätt mycket av deras pris bilder
K-Rauta
Sticksåg Makita BJV180Z 18v
3 499:-
Bauhaus
Sticksåg Makita DJV180Z 18v
2495:-
Vilken tur att man köpte tre då! 😐Pysslarn skrev:
Slang 1:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Slang 2:
Logga in
Skapa konto
Slang 3:
Logga in
Skapa konto
Ska tilläggas att detta är vid 3 olika vattningstillfällen. 😝
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jaha då kom det ett litet paket från fjärran öster, notera de generösa utfästelserna på kartongen, undra vad de säger när jag skickar tillbaka ett slitet blad på garantiåtgärd...ullberg skrev:
Logga in
Skapa konto
Ska se om jag orkar testa i helgen, har varit en tung vecka på jobbet - om de skulle ha vettig hållbarhet har jag nog så det räcker ett tag framöver...
Logga in
Skapa konto
Har också varit sugen och beställt från Kina, va fick du betala för de?ullberg skrev:Jaha då kom det ett litet paket från fjärran öster, notera de generösa utfästelserna på kartongen, undra vad de säger när jag skickar tillbaka ett slitet blad på garantiåtgärd...
[bild]
Ska se om jag orkar testa i helgen, har varit en tung vecka på jobbet - om de skulle ha vettig hållbarhet har jag nog så det räcker ett tag framöver...
[bild]
Det står på K-Rauta i Halmstad att de har prisgaranti. Någon som läst nått om det? Då borde priserna blir bättre?Mattias_Jo1 skrev:Hade det varit 20% på även nedsatta priser så kanske det hade varit vär att kolla. Hittar sällan nått speciellt att köpa då de 20% ger inte mycket i jämfört med andra närliggande stormarknader, tyvärr.
Detta pris säger rätt mycket av deras pris bilder
K-Rauta
Sticksåg Makita BJV180Z 18v
3 499:-
Bauhaus
Sticksåg Makita DJV180Z 18v
2495:-
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
runt 400 tror jag det blev totalt, då är kartongen ett 42-delars set (många delar är dock slippapper) och sen är det 5 smala och 10 "normalt" breda blad.buspojken skrev:
En nackdel (åtminstone om man har Fein) är att delningen på fästet bara tillåter 90 graders vridning, men det är helt ok för det priset skulle jag säga.
/U