510 läst ·
4 svar
510 läst
4 svar
Tips om lämpliga offer för telefon-"försäljning"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 612 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 612 inlägg
Jag behöver dra in lite extra stålar för att finansiera semestern. En avlägsen granne tipsade om telefonbedrägerier vilket känns som en möjlighet. Men han hade inga närmare tips på hur man hittar lämpliga offer.
Någon som har erfarenheter av detta (i första hand som förövare) och kan dela med sig om hur jag bäst går till väga?
Någon som har erfarenheter av detta (i första hand som förövare) och kan dela med sig om hur jag bäst går till väga?
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 324 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 324 inlägg
Ring och sälj importerad glyfosat! Kräv förskottsbetalning och sen kan du och tanten åka på jorden runt resa!Magnus E K skrev:
Jag behöver dra in lite extra stålar för att finansiera semestern. En avlägsen granne tipsade om telefonbedrägerier vilket känns som en möjlighet. Men han hade inga närmare tips på hur man hittar lämpliga offer.
Det som har fungerat väldigt bra för mig är att utge mig för att vara glyfosatförsäljare och vända mig till villaägare med stora bestånd av parkslide och okrattade grusgångar. Jag låter dem göra en banköverföring och sen skickar jag en flaska med vatten och karamellfärg som är märkt "GLYPHOSATE 360".
Klicka här för att svara