Håller på i källaren och har gipsat väggarna färdigt men jag har stött på patrull när jag vill täcka igen hål mellan takbjälkar
Jag har alltså gipsat taket mellan bjälkarna och gjort en låda längs väggen som sticker ut men jag skulle gärna ta tips på hur jag ska få till "luckorna" mellan takbjälkarna lodrätt. Huset är gammalt och inga bjälkar är raka direkt, är det bara att mäta, mäta och mäta som gäller.