Hej alla byggahus människor
vi ska gipsa om vårat kök och sedan tapetsera!
Men behöver lite tips på hur jag ska gipsa under trappan? Ska man gipsa väggarna först och sist under och sidan av trappan eller gipsa själva lådan först och sedan väggarna? Och hur gör man när gipsen möter varandra? Skarvremsa även i fasen mellan lådan och väggen? Kanske skita i att gipsa lådan helt? Den ska ändå målas i samma vita som taket!
mvh
vi ska gipsa om vårat kök och sedan tapetsera!
Men behöver lite tips på hur jag ska gipsa under trappan? Ska man gipsa väggarna först och sist under och sidan av trappan eller gipsa själva lådan först och sedan väggarna? Och hur gör man när gipsen möter varandra? Skarvremsa även i fasen mellan lådan och väggen? Kanske skita i att gipsa lådan helt? Den ska ändå målas i samma vita som taket!
mvh
Klicka här för att svara
