Logitech Harmony 525 som har fått mycket bra kritik om man te x läser forumet på http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=94022 kostar normalt ca 600-700kr. Fjärren klara att utföra "serier" av kommandon som te x att slå på TVn, digitalboxen, recivern med rätt ljudkälla genom bara en knapptryckning. Man kan styra TV, dvd, reciver, x-box m.m.

Bild på fjärren:

5010088321.jpg

Om man tecknar 6 nummer av tidningen automotorsport så får man fjärrkontrollen gratis. Man betalar alltså endast 297kr för tidningsprenumerationen och fjärren. Klicka på följande länk: http://www.automotorsport.se/specialmall.asp?version=29847
 
Tack för tipsen, tidningen är skrutt men totalt sett så går det ju inte att motstå både elektronik och toalektyr till bra pris. Bokat! ;)
 
Slog till direkt ;D

Ingår USB-kabel?
 
Det tar jag för givet.
 
Beställt!
Det räckte med att skicka ett mail, eller?
 
Japp!

Jag fick bekräftelse på mailen efter ett tag.
 
Övertalade frugan att ge mig en födelsedagspresent 8-)
 
Kanonbra tips  :)
Hade visserligen nyss förlängt prenumerationen på Auto, Motor & Sport men vem kan motstå det här erbjudandet (även om fjärren är billigare på nätet än dom skriver i sin annons) ...  
Nu ser jag fram emot paketet... ;D
 
Tack för tipset. Nu har jag också beställt. Hoppas dom har många på lager.
/CC
 
nja... kör vidare med min Philips Pronto den är ballare.. 8-)
 
Pronton är nog "stråt" vassare än logitechfjärren, men så kostar de också 3-5000:- :)
 
Är det någon som fått fjärren ännu?
 
Bara tidningen än så länge. :)
/CC
 
De brukar skicka ut "leksaken" ett par veckor efter man betalat fakturan. Så har det varit tidigare när jag hoppat på liknande erbjudanden. Är det många som hoppar på tåget så tar det längre tid.
 
Jag fick min multifjärr idag!
Har inte hunnit testa ännu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.